Pages

Tuesday, November 13, 2012

Tafseer Ibn Katheer

Siri kupasan Tafsir Ibn Katheer secara bertalaqqi dengan Al Fadhil Ustaz Abu Ihsan Al Atsary yang diadakan di Medinah International University (MEDIU) sudah masuk  ke pusingan ke -4. Insya Allah bulan depan pada 1 & 2 Disember 2012 akan masuk ke pusingan ke -5 bagi menyambung pengajian pada surah Al Baqarah ayat 170.

Satu perkongsian ilmu yang sangat mantap oleh penceramah yang hebat dan kupasan yang bernas lagi mudah difahami secara santai ini dirakamkan dalam bentuk DVD dan Mp3 bagi memudahkan proses mengulangkaji dalam apa jua situasi tak kira dimana antum berada. Ketika sedang memasak di dapur, mengemas rumah, ketika sedang berehat  ataupun dalam perjalanan ke tempat kerja tatkala antum melayani "traffic jam" INILAH MASANYA antum memanfaatkannya dengan mentadabburi Kalam Suci ini yang telahpun dimuatkan dalam format DVD dan Mp3.

Bagi sesiapa yang diluar sana yang mahukan salinan rakaman ini bolehlah menghubungi kami melalui email kami di nurhakam@gmail.com ataupun boleh berhubung terus ke pihak penganjur:
PERNIAGAAN BUSHRA
Lot GF-06 Ground Floor
Klang Digital Mall, Jalan Pasar,
41400 Klang
Selangor Darul Ehsan

Untuk pertanyaan lanjut sila layari  perniagaanbushra@facebook.com

No comments:

Post a Comment